Photobucket
Rintihan Seorang Hamba
Menghintung Hari
Saturday, November 2, 2013 • 11:14 PM • 0 comments

Bismillahirrahmanirrahim

.
.
.
.
.
Menghitung hari
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
6 November 2013
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bermulanya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SPM?
Yes, SPM. Sijil Pelajaran Malaysia.

So, ehem ehem. Saya sebagai calon SPM ingin menyatakan di sini bahawa saya belum bersedia lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Huh =,=" Eh jap jap. Betul ke dah nak SPM ni? Dah akhir tahun ke? Adakah aku akan tinggalkan kawan-kawan aku? Tinggalkan sekolah? Tinggalkan cikgu-cikgu? Tinggalkan kantin? Surau? *Erk.Kantin dengan surau nak jugak ke? Tinggalkan classmate aku yang palinggggg best? *rasanya tak semua best. Nanti aku mesti rindu gelagat, celoteh, perangai gengster kelas 5 Mars, kan? *gengster tu sebab nama 5 Mars paling famous di kalangan cikgu. -,-  Dan yang paling TAK best sekali aku dah tak dapat tengok lagi dah gelagat-gelagat cikgu aku mengajar.Aku akan rindu semua tuuu. :(

Yang anehnya kan, hari Khamis hari tu, hari last kitaorang belajar. Hari tu lah hari yang paling-paling-paling-paling-paling BEST lah seumur hidup aku belajar kat sekolah tu. Kenapa la hari-hari sebelum ni tak de pon rasa ke'best'an yang melampau tu? Rugi tahu dok. :/ Hmmm.

Hari Rabu  dan sampai laa akhir exam. Tempat yang palinggggg serammmm lagi menyeramkan buat kami calon SPM ialah ............... DEWAN SEKOLAH! Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu takuttttttttt. Tempat paling menyeramkan daripada Highland Tower. Betul dok? Hahaha. Hok tu tipu. :p

Ni satu lagi nak share dekat kauorang.


Amalkan doa ni sepanjang hari peperiksaan.
Too all SPM candidate.
 I wish good luck. Semoga berjaya. Bitaufiq wannajjah.



HATI KITA ALLAH PEGANG


Labels:


MAN ANA ?




Ana in saaltal-qouma 'anni man ana. Ana mu`minun sa a'isyu dauman mu`mina. Falya'lamil-jami'u 'anni ha huna. Lan anhani lan antani lan arkana.

[ FaceBook ] [ Twitter ] [ Official Blog ]
bold italic underline strike


Profile

Langkah Kehidupan.

AL-QUR'AN INSPIRASI KU !





BIG THANK YOU!



Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nur Raihanah